סמי אמינוב – הילר, מטפל רב תחומי בכאב

במהלך שנותיי כמדריך כושר אישי וכמטפל במגע בספא, מרכזי טיפולים של למעלה מ-800 מטופלים ב-5 השנים האחרונות. לימודים וההכשרות שעברתי סייעו לי להגיע לשיטה מיוחדת בה אני עובד ומטפל בשנים האחרונות, הנותן פתרון לשורש בעיית כאב. ניתן לטפל בבעיות כאב אקוטיות וכרוניות בסדרה של מספר טיפולים בודדים אחת לשבוע עם אחוזי הצלחה ושביעות רצון כבירים גם מהטיפול הראשון. לאחר כל טיפול יהיה שיפור בטווחי תנועה, כאבים יפחתו בהדרגה, התוצאות ישמרו ליותר זמן.

שיטת סמואל –

שיטה ייחודית שפותחה על-ידי במשך הזמן ומשלבת טכניקות מגע מהרפואה סינית, הילינג ותת מודע. השיטה מבוססת עיקר רעיונותיה מתורתו של ד״ר ג׳וזף מרפי, ״כוחו של התת מודע״.

על פי השיטה שפיתחתי אני משחרר חסימות של צ'י ודם מנקודות אקופרסורה, גידים, רצועות, מפרקים, שרירים.

מהו הצ`י על פי הרפואה הסינית?

הסיניים הקדמוניים תיארו כח חיים חיוני ומרכזי, שאותו הם כינו צ`י. הוא קיים וישנו ביקום בכל ישות חיה. הצ`י יכול וחייב לזרום, לנוע ולהשתנות כל העת. הצ`י נכנס לגוף בעיקר דרך המזון ובאמצעות האוויר שאנו נושמים. מרגע כניסתו לריאות הוא מוזרם בגוף לאורכם של ערוצי זרימה מיוחדים המכונים מרידיאנים. מרדיאנים אלה מחברים בין האברים הפנימיים והם כמכלול מתחברים לשרירים ולעור הנמצא על מעטפת הגוף. דרך תעלות אנרגיה אלה מתבצע גם הקשר בין האברים הפנימיים החיוניים, ושאר אברי הגוף. כל זמן שמתקיימת זרימה רציפה וחפשית של הצ`י במרידיאנים, מתקיימת בריאות. מחלה וכאבים נוצרים כשנוצרים הפרעה או שיבושים בזרימת הצ`י במרידיאנים. תפקידיו העיקריים של הצ'י בגופנו הם – הנעה, חימום והחזקת האיברים במקומם.

לאחר כל טיפול תחול שיפור בטווחי תנועה, כאבים יפחתו בהדרגה, התוצאות ישמרו ליותר זמן. תיתכן ריאקציות (תופעות לוואי) בסמוך לטיפול או ביום למחרת, לאחר 4 טיפולים המצב הבריאותי מתייצב. את הטיפול הנ"ל יש לבצע אחת לשבוע, במהלך השבוע יש להרבות בשתיית מים, פעילות אירובית ואנאירובי בעצימות הדרגתית ומתיחות לפני ואחרי פעילות. כמו כן הטיפול בשיטה שפיתחתי יעיל לעודד ריפוי עצמי אצל המטופל במטרה להאיץ הטיפול ולהגביר יעילותו. בהמשך, מותחים את השריר, רצועה, גיד שעובדים עליו ומניעים מפרקים שמתחברים לשרירים,רצועות וגידים אלו.

מטרת הטיפול הינו כאמור לרפא גידים, רצועות, שרירים קרועים, או מתוחים ותפוסים. ״להחיות את השרירים במצב של ניוון, לעודד ריפוי עצמי של הגוף". למי מיועד הטיפול? ספורטאים שסובלים מבעיות וכאבי שרירים, ספורטאים שנדרשים למאמץ פיסי, ספורטאים בתהליכי שיקום לאחר תאונה/פציעה/נפילה, ספורטאים שחלו בניוון שרירים.

 

כיצד ניתן לשמר את הטיפולים?

  • יש לעשות מתיחות כל בוקר ולאחר כל פעילות מאומצת, אם יש כזו.
  • יש להתאמן במכון כושר תחת פיקוח של מדריך מנוסה – הפעלה של מכשירים מתאימים ועבודה נכונה על קבוצות שרירים מסוימות הן אבני יסוד לאימון יעיל. את האימון בחדר כושר יש להקפיד 3-4 פעמים בשבוע ולשלב פעמיים בשבוע עם, אירובי לאחר האימון או שבנפרד. את אימון האנאירובי יש לבצע בעצימות בינונית כדי לא לפגוע בשרירים. רלוונטי כמובן למי שמסוגל.
  • יש להקפיד על תזונה נכונה – אכילת פחמימות וחלבונים לאחר אימון, ריבוי שתייה תוך כדי אימון. יש לאכול 3-5 פעמים ביום כדי לספק לגוף את כל אבות המזון, לרבות ויטמינים ומינרליים, זאת כדי לספק לגוף אנרגיה זמינה במשך כל שעות היממה.

 

התמחות בספורטאים מכל הסוגים. להלן הבעיות שטיפלתי: כאבי בירכיים כרוניים, קרעים ברצועות הברכיים, כאבים בקרסול, אישיאס, כאבי גב כרוניים, כאבי באגן, בלט בצוואר, בלט בחוליות L4/L5, פריצת דיסק בצוואר, כאבים בכפתיים, קרע בכתף, קרע בשכמה, קרע בירך, קרע בגיד אכילס, כאבים בצוואר, כאבים בטרפז, כאבים בעורף.

לפרטים וקביעת טיפול חייגו 054-7793660 או מלאו פרטים ואחזור אליכם!